Voorstelling Bert Wellens

Op 15 september 2018, over deze onderwerpen: Afdelingsnieuws - activiteiten, Verkiezingen 2018

Bert Wellens, ondervoorzitter van N-VA Westerlo en leerkracht elektriciteit-automatisering, groeide op in Westerlo centrum waar hij in zijn jeugd actief was bij de scouts en bij fanfare “Hoop en Vlijt”. In 1999 verhuisde hij samen met zijn vrouw Kristin Witvrouwen naar Zoerle-Parwijs. Zijn twee kinderen, Lien en Jorre, waren actief bij de Chiro. Jeugdwerking is dan ook erg belangrijk voor hem.

“Westerlo moet een plaats zijn waar ieder van ons zich goed kan voelen”, aldus Bert. “Voor mij is een goede buurtwerking en verkeersveiligheid dan ook een prioritair werkpunt. Ik ben zelf fervent fietser en dus ondervind ik ook dat we nog verder moeten werken aan de fietsinfrastructuur in onze gemeente. Onze schoolgaande kinderen maken hier ook dagelijks gebruik van”, weet Bert.

“Een ander belangrijk speerpunt van N-VA Westerlo is de modernisering van de gemeentediensten. Dit leidt tot efficiëntiewinst waar iedereen baat bij heeft. Samen met een sterke N-VA ploeg wil ik mijn steentje bijdragen aan een goede werking van het bestuur van onze gemeente”, besluit de nummer 5 van de N-VA lijst.

Veel succes, Bert!

Op de foto zien we onze ondervoorzitter samen met de voorzitter van N-VA Westerlo, Hilde Van der Auwera.